profile entries follow
Karnival ICT RAWKKS !
Posted on 30 October 2010 at Saturday, October 30, 2010 | 1 phobia(s)




Yeah , dah tau ? belum ? dah tau belum ? Alhamdulillah , blog niyh dapat no.2 dalam karnival ict , tak sangka pown , HAHA ! hadiah ? RM80.00 , hmm , okeyh la tu daripada nothing ! am i right ?

Otw nak pegy tuh Cikgu pasang radio , pastu dia nyanyi lagu" Hobin Jang Hobin bin bin bin " Ceh dengan radio tuh pown nak demam final bola yah ! tapi yang tak boleyh tahan nye masa dorang pasang lagu Gomo Klate , perempuan tuh suara sedap tapi slang kelantan , memang best giler , aku duduk tepi tingkap and pretend cool , pewwwiiiit , awek siot , HAHA

Sampai sana jeh , cari parking , pusing2 ,naseb baek dekat jeh dgn dewan tuh , WOW , kelabu mata aku tengok ramai pakwe , HAHA , gataiii betul , tiba2 hujan , yeah aku tau hujan tuh nak menyambut kedatangan aku , biasa lah , aku kan YB , korang ape tau ? HAHA

Time tak boleh blah masa nak pendaftaran tuh , dahla sesak , gesel sana gesel sini , YA ALLAH , geli aku , nasib baek cikgu kitorang yang daftarkan kalau tak , takdenyer kitorang boleh masuk contest tuh , sementara nak tunggu tuh jalan2 masuk dalam dewan , best banyak booth best2 , *betul ke aku eja booth ?

Hmm , lepastu kitorang terus keluar dewan sebab kene dengar orang membebel , dapat tempat duduk kedua depan , apalagi aku ngan amal terus rembat , sekali sorang pakcik datang and kata , "minta maaf ye dik , tempat depan niyh untuk pengetua" Haish , sabar je la , bila pergi belakans takde tempat kosong , kitorang pown berdiri macam hulubalang kat belakang tuh , sakedd kaki tau . .

Bila masuk dewan , aku TERjumpa kawan lama , YA ALLAH ! maken handsome ! dahla puteh , suka2 :)
dia tegur seyh , malu nyer i , aww

Part paling best mestilah time tengah lawan PC Assamble , alhamdulillah dapat masuk final , budak laki yang lawan ngan kitorang masa final tuh siap dulu , tapi yang penting ialah KEKEMASAN bukannye masa ,

Sorry lha , aku tak bawak cam , aduyai , menyesal betul ! laen kali aku kena berhati-hati , sediakan payung sbelum hujan , ceh , takde kene mengena pown , HAHA

Last sekali , masa keputusan PC Assamble tuh keluar , kitorang tak sangka boleyh dapat no 1 , i never expect that , YA ALLAH !

hmm , tu je lah kowt , sebenarnya entry niyh dari malam tadi , tapi tak siap2 sebab ade jeh rintangan , ye la , aku ni kan kaki facebook , jadi lambat lah nak siapkan entry niyh , tu jeh kowt , bye



p/s: aku YB lah , HAHA

FUTURE
PAST