profile entries follow
Hantu Kucing ?
Posted on 28 October 2010 at Thursday, October 28, 2010 | 0 phobia(s)




OH MY GOD ! can i own this ? aww , i want this so freaking bad ! HAHA , LOL , ok ok , read this

Mama: whats your ambition ?
Me: Jadi photographer boleh tak ?
Mama: Boleh , tapi kau tak ambik gambar yang bukan2 tu kan ?
Me: HAHA , buwad ape lah nak ambek gambar tu , nature maybe ?
Mama: Up to you lah , asalkan jangan tinggal solat ! plus HALAL-LAN TOYYIBA

jap eh , nak mamam kejap ! OK , dah siap !

Macam nie , aku tak tau kenapa sejak lepas abes periksa ni aku jadi macam GILA MEROYAN , semua benda aku nak ! dahla aku dah bazirkan duit sebab hari2 aku beli cornetto , Haiisshh , aku memang hantu eskrem :)

Pastu , pagi tadi aku tiba2 mengidam gitar , HAHA , semua benda aku nak ! banyak duit ! I wish i'm a billionaire ! Pastu tiba2 ani asek cerita pasal kahwen je ! entah dia tu , spm belum lepas dah pikir pasal kahwen pulak , YA ALLAH , geli geleman aku dengar dowh ! macam SIOOOOT jeh . .

And then aku sekarang tengah giler dengan novel PTS ! aku suka lah , entah nape ! tapi yang penting memang syioook tak ingat , paling JIMMMMMMMMAAAAAAAAATTTT , sorry pinjam ayat jap ye Celcom ,

Cop cop , belum abes lagi neh , tadi masa aku balek sekolah , ye la kan rumah tepi sekolah jeh , sukati nenek aku je aku datang lambat , aku pown dengan megahnya berjalan , suddenly aku nampak ada Kuceng tengah melepas , OH MY , aku memang anti sikit dengan mereka , especially yang kurap2 tuh , bukan aku nak ngejek yeh ! Pastu , yeh ini point cerita nyeh , aku pown jalan straight jeh , ye la , buwad apa la aku nak stalk kucing tu melabur saham ,

HAH ! Kucing tu lari ikut aku jugak , aku lari ke sana pown dia ikut gak , last2 aku pecut macam sukan tahunan sekolah , NGENGNEGENE , bila aku pandang belakang nasib baek kucing tuh dah takde , langgar pokok kelapa agaknyer , tapi yang aku hairan buwad apelah dia nak ikut aku , nak balas dendam sebab aku pijak tahik dia ? tak mungkin , sebab aku ta pijak pown , atau , Mungkin aku nih aku aura dalaman yang boleyh menyebabkan kucing tuh berbuat demikian , hmm , Lu Pikirlah Sendiri

One more , kalau tak tadi aku dah nak tuka shoutbox dengan ajax , tapi malas nak godek2 , so , aku tak buwad ! PANDAI KAN ?


Ok , gtg :)



FUTURE
PAST