profile entries follow
Yesh Yesh ! 100+ Followers ❤
Posted on 31 October 2010 at Sunday, October 31, 2010 | 0 phobia(s)


Alhamdulillah , 100+ followers now , i never thought yang aku boleh dapat follower seramai niyh , dulu aku selalu berangan-angan , alhamdulillah ! ahaks , i  this ! korang semua rawkksss (!)



So , dengan ini aku dengan bangganyer mengeluarkan award untuk korang semua , ye lah , aku ni mana lagi pernah buat award , kalau tak chantek sorry lha ye , ambik tau ! jangan tak ambik !


Dan ini pula follower ke 100 aku yang manisss , betul , dia chantek ! sesuai dengan namanyer , Go hit your follow button => The Dreamlover ♥ 



Dan terima kasih sekali lagi kepada yang follow aku , korang memang HEBADDDD , sayang korang (!) Lepas niyh , rajen2 kan lah diri anda untuk mengecap tapak kaki di sini ! Like button Facebook sekali , awww , jangan lupa tau , mungkin lepas niyh banyak lagi benda yang best2 aku update , tunggu dan lihat saja , 

hmm , ok lah , itu saja , aku kena iron baju , da~ sayang ♥ , do take care , lagi satu , kalau nak tanya apa2 just inbox me kat my facebook jeh , insyaallah aku tolong mana yang tau 


FUTURE
PAST