profile entries follow
Aku , Dia dan Liquid :)
Posted on 16 September 2011 at Friday, September 16, 2011 | 0 phobia(s)



Dalam kelas , aku duduk belakang , tapi
Dia duduk depan , kadang2 tu time belajar
Usya jugak dia . Dalam kelas dia tu tak boleh nak diam
Asyik cakap je . Kalau tak cakap pon .... dia TIDUR
Hmmm , tu lahh dia .

Tapi , aku diam je . Lagipon dia tak tau yang aku suka kat dia .
I segan lah , HAHA
Kitorang nih dalam kelas tak pernah bersembang .
Sampai lah pertengahan bulan ni , dia suruh kawan dia panggil aku .
Aku kata "kenapa?"
Kawan dia kata A*** panggil . Hmmm , terkejutnya !
Tapi aku buat bodoh je . 
Dia kata nak pinjam liquid . Aku kata ambik je lah .
Tak sempat dia nak cakap TERIMA KASIH , aku cakap SAMA-SAMA
Lepastu , aku dengan dia pon tergelak sama-sama . HAHA

Esoknya , dia pinjam lagi liquid tu . Tapi dia dah tak suruh kawan dia .
Dia sendiri yang panggil aku . Syok nyaaa :D
Lepas dia guna , dia datang meja aku . Dia hulur dekat aku .
" Hai rajinnya , nah terima kasih . Bye "
Itu lahh , kali pertama aku dengar dia cakap camtu .
Even dekat kawan-kawan perempuan yang lain , dia tak pernah cakap .
Tapi aku malas nak fikir . apa-apa aku just ingat, biasalah tu .

Dalam seminggu tu , hari-hari dia pinjam liquid aku .
Pernah waktu pagi tu , aku tengah menyapu kelas , dia panggil 
Aku pandang sekeliling , lahh mamat tu rupanya yang panggil .
Aku tau , mesti dia nak liquid
Lepastu dia kata dia nak pinjam liquid
Haaa , kan betul apa yang aku sangka  .
Aku kata , pergi lah ambik sendiri dalam beg . Lepas dah ambik tutup balik .
Dia balas , " alright , madam " 

Satu hari tu , dia kata "kau comel lahh , ada lesung pipit"
Aku pon wekkk , aku macam tu ? blah lah . aku sedar diri lahh .
Tapi , lama-lama aku rasa sayang dekat dia .
Tapi aku fikir , tak mungkin dia minat aku .

Tak sangka kan , hanya kerana sebatang liquid ,
hati aku tertulis nama dia , MASYAALLAH :)



FUTURE
PAST